De Happy Guest app

VIP-service voor jouw gasten

Met zorg je voor een mobiele receptie dat klanten helpt met hun verblijf, hun vragen beantwoord en zorgt voor een zorgeloos verblijf.

Waarom Happy Guest?

Verhuurders kiezen voor de Happy Guest app omdat het hen in staat stelt om hun gasten een moeiteloos, gepersonaliseerd verblijf te bieden, wat leidt tot hogere klanttevredenheid, meer herhaalboekingen en positieve beoordelingen. 

De Happy Guest app zorgt voor een zorgeloos verhuur voor de huiseigenaar en een zorgeloos verblijf voor de gasten.

  • Welkomstinformatie bij aankomst: Zodra gasten inchecken, krijgen ze via een overzichtelijke slider direct toegang tot essentiële informatie zoals het WiFi-wachtwoord, woningdetails en het actuele weer in de omgeving.

  • Interactief overzicht van voorzieningen: De app toont alle voorzieningen van de woning in één overzicht. Door op een item te klikken, verschijnt de bijbehorende uitleg of gebruiksinstructie.

  • Huisregels en uitcheckinformatie: Gasten vinden in de app duidelijke huisregels en praktische informatie over het uitcheckproces, zodat ze precies weten wat er van hen wordt verwacht.

  • Extra services aanvragen: Gasten kunnen via de app eenvoudig extra’s boeken, zoals extra linnen, een ontbijtservice of een boodschappenpakket. Zo maak je het verblijf nog aangenamer en persoonlijker.

  • Lokale tips & activiteiten: De app biedt inspirerende aanbevelingen voor restaurants, cafés, bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt. Door op een item te klikken, krijgen gasten meteen praktische informatie zoals de locatie, website en openingstijden.

Verhuren via Happy Stay

Van alleen verhuren met de Happy Guest app tot onze full service inclusief vakantiehuis beheer. Veel is mogelijk bij ons. Voor vragen of een aanvraag neem vrijblijvend contact met ons op:

Neem hier contact op