FAQ
Veelgestelde vragen:

Boeken
De eindschoonmaak, handdoeken en het bedlinnen zijn bij ons in de huurprijs inbegrepen. Tijdens het boeken zie je hiervan een overzicht van alles dat bij de boeking hoort.
Wil je iets aan de boeking wijzigen of volledig annuleren, neem dan contact met ons op. Wij nemen bij de beoordeling van je verzoek de Recron voorwaarden in acht.

Verblijf
Voor aankomst ontvang je een e-mail met alle belangrijke informatie voor je verblijf, waaronder inchecken. Je kan inchecken vanaf 16.00 uur van de dag van aankomst. Heb je de e-mail met incheck informatie niet ontvangen dan kan deze in spam of ongewenste e-mail terecht gekomen zijn.
Bij vrijwel al onze woningen is in ieder geval één parkeerplaats beschikbaar.
Een dag voor vertrek ontvang je een e-mail met alle belangrijke informatie om uit te checken. Check ook informatie in de Happy Guest-app. Heb je de e-mail met uitcheck informatie niet ontvangen dan kan deze in spam of ongewenste e-mail terecht gekomen zijn.

Overig
Ben je iets kwijt of ben je iets verloren tijdens je verblijf? Dat is vervelend. Laat het aan ons weten wanneer je iets mist en wij zullen dan voor je kijken of er iets gevonden is. Onze Happy Crew controleert en reinigt de accommodatie na vertrek. Mocht er een voorwerp gevonden zijn, versturen wij deze aan je.
Ons doel is dat iedereen terug kan kijken op een fijne vakantie. Het liefst lossen we eventuele problemen daarom nog tijdens je verblijf op. Ben je niet tevreden, is er iets of wil je iets anders delen? Dan horen wij het graag. We staan dagelijks van 9.00 tot 21.00 klaar om je te helpen.